Battlefront Reloaded Homepage
Forum Home Forum Home > General Information > Field Rules
  New Posts New Posts RSS Feed - maintenir relativement bien
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

maintenir relativement bien

Post Reply Post Reply
Author
Senior Member
Senior Member

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Banning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: maintenir relativement bien
    Posted: 14 Jan 2020 at 2:10am
Julia had haar motivatie verloren en begreep niet waarom. "Ik kan mezelf er gewoon niet toe brengen de deur uit te gaan," zei ze: "Misschien ben ik te oud om meer weg te rennen." Maar iets in haar stem vertelde me dat Julie geen seconde geloofde dat ze te oud was.

Tot dit punt had Julia geprobeerd haar traagheid te overwinnen door zichzelf te laten vluchten. Ze probeerde alle gebruikelijke adviezen op te volgen: runs in haar agenda plannen, een runbuddy vinden, 's ochtends als eerste rennen. Maar geen van deze trucs hielp haar het gewicht te overwinnen van het verdriet dat haar blokkeerde om haar schoenen aan te trekken en de deur uit te gaan.

Tijdens een van onze coachingsessies Nike Air Max 90 Femme beschreef ze veel schuldgevoel over het verlaten van haar familie en de verplichting om te rennen. Het schuldgevoel was als een massieve, donkere wolk die haar rende en haar energie en - zoals we later ontdekten - haar stem onderdrukte.

Die schuld kwam voort uit het feit dat haar man, die geen verband kon houden met haar passie voor hardlopen, haar ontmoedigde om het te doen. Julia wilde de huwelijksboot niet schommelen en gaf toe, steeds minder rennen naarmate de jaren verstreken, totdat ze helemaal stopte.

Maar in haar hart wist ze dat ze nog steeds een hardloper was. Ze zou het grootste deel van haar leven rennen, zelfs meedoen aan marathons en ultramarathons. Ondanks haar huidige inactiviteit, verlangde haar lichaam naar de endorfines van het rennen naar een bergtop, naar de voldoening van een opwindende tempo-run op het Nike Air Max 270 Mujer parcours en naar de sensatie van het bereiken van een marathon P.R. Maar bovenal verlangde ze ernaar zichzelf te zijn.

Het onderdrukken van haar ware aard en haar verlangen om te rennen was niet alleen een rem op haar motivatie, maar ook haar geluk en gevoel van persoonlijke kracht. Julia hield niet alleen van rennen, ze moest rennen.

Ik vroeg haar wat rennen voor haar betekende, waarop zij verklaarde: 'Rennen is goed; het maakt me zo gelukkig. En ik wil niet alleen rennen in de zeldzame gelegenheid dat het niemand stoort; Ik wil altijd rennen! '

Voor Julia om haar hardloopidentiteit terug te vorderen, raadde ik aan om twee keer per week te rennen terwijl ze zich voornamelijk op de houding concentreerde.

Waarom houding? Hoewel het gebruikelijk is voor hardlopers om na te denken over houding in termen van effici?nter lopen, Nike Air Presto Damen heeft het andere, nog effectievere, effecten.

Harvard sociaal psycholoog Amy Cuddy zegt dat het veranderen van je houding verandert hoe je je vanbinnen voelt. Cuddy heeft talloze onderzoeken uitgevoerd die aangeven dat het stimuleren van je zelfvertrouwen en het overwinnen van een negatieve geestestoestand begint met het veranderen van je lichaamspositie.

Laat je lichaam je vertellen dat je krachtig en verdienend bent, zegt Cuddy, en dat je zelf meer aanwezig, enthousiast en authentiek wordt.

"Hoewel onze lichaamstaal de manier bepaalt waarop andere mensen ons waarnemen, regelt onze lichaamstaal ook hoe we onszelf waarnemen en hoe die percepties worden versterkt door ons eigen gedrag, onze interacties en zelfs onze fysiologie," zegt Cuddy, auteur van Presence: Bringing Your De grootste uitdaging voor uw grootste uitdagingen.

Nike Presto Fly DamenCuddy onderzocht hoe houding de diepte en frequentie van de ademhaling be?nvloedt, die helpen de sympathische en parasympathische zenuwstelsels te reguleren, die op hun beurt grote invloed hebben op hoe we onszelf presenteren aan de wereld.

Je overweldigd, angstig, nerveus en zelfbewust voelen leidt tot krimpende en samengetrokken houdingen. Aan de andere kant, wanneer u zich zelfverzekerd, ambitieus, moedig en moedig voelt, neemt u lange en uitgestrekte houdingen aan.

Cuddy legt uit dat je toegenomen gevoel van persoonlijke kracht voortkomt uit de aanwezigheid die deze uitgestrekte houdingen cre?ren. Ze definieert aanwezigheid als "de staat van afgestemd zijn op en in staat zijn om onze ware gedachten, gevoelens, waarden en potentieel comfortabel te uiten."

Dus had Sam ons gezegd dat we alles moesten dragen wat we op de Nike Cortez Mujer racedag zouden dragen. Mijn tri-suit is in NJ, omdat al mijn tris daar zijn geweest en dit op het laatste moment was. Ik improviseerde en droeg een fietsbroek en deze Asics tri-top stuurden ze me. Maar nu wil ik een super schattig tri-pak ...

Dit zou de laatste keer zijn dat ik zou glimlachen tijdens dit trainingskamp.

Hierna vertrokken we op onze fietsen. Ik clip nooit door de stad te rijden, maar om de een of andere reden heb ik meteen geknipt voor onze reis. Ik denk dat ik dacht dat we op het pad naar de brug zouden rijden, maar we reden door Washington Heights om bij de George Washington Bridge te komen. En de "hoogten" is geen verkeerde benaming; die sh*t is HILLY.

Er was een kruising met vier richtingen waar we omhoog moesten gaan. Na een ritje met Shannon een paar weken geleden, waar we een heel steile kleine heuvel Nike Air Max 270 Mujer opliepen en meteen losgeklikt om te voorkomen dat ik achteruit gleed en dood viel, maken de ingeklemde heuvels me echt nerveus. En deze keer was het alsof, paniekaanval nerveus. Ik begon te hyperventileren en kon mezelf er gewoon niet toe brengen.

Ten slotte kwam Albert, de aardige kerel links, naar me toe en zei dat ik niet hoefde te rijden, waarom deed ik mijn sneakers niet gewoon aan en probeerde ik het nog een keer? Goed idee, vriendelijke kerel. Ik was een beetje minder nerveus nadat ik dit had gedaan, maar toch geschud.右键点击切换位置
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.