Battlefront Reloaded Homepage
Forum Home Forum Home > General Information > Field Rules
  New Posts New Posts RSS Feed - partenza suggerito per aiutare
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

partenza suggerito per aiutare

Post Reply Post Reply
Author
Senior Member
Senior Member

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Banning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: partenza suggerito per aiutare
    Posted: 13 Jan 2020 at 1:37am
Het zwemmen was een point-to-point koers, dus liep ze een beetje naar het einde voordat ik begon, zodat ze me uit het water kon zien komen. Ik had besloten geen wetsuit te doen omdat het zo'n korte race was en ik ben blij met die beslissing. Ik stapte ongeveer 5 minuten voor het begin Nike Air Max 270 Femme]in het water om te plassen en het water was warmer dan de luchttemperatuur!

Terwijl we wachtten om het water in te rennen, stond ik daar te beven. Ik had maatjes gemaakt met een meisje bij me in de buurt en ze vroeg of ik het koud had of nerveus. Een beetje van beide, vertelde ik haar. Net toen we op het punt stonden binnen te rennen, begonnen ze het nieuwe nummer van T-Swift te spelen, wat een raar geluksteken voor mij was. Voor de Franklin Lakes Triathlon vorig jaar zong ik de hele tijd T-Swift's Trouble in mijn hoofd, en het hield me kalm.

Ik hing een klein beetje terug, maar kwam er toen gewoon binnen. Na het zwemmen in de Hudson had ik het gevoel dat ik alles aankon. Het water was nogal schokkerig en we zwommen recht in de stroming. Het was een beetje frustrerend en moeilijk, maar ik had nog steeds plezier en dacht halverwege bij mezelf hoe blij ik was dat het open water me niet langer bang maakte.

We leven in een cultuur die van ons verwacht dat we upgraden naar de volgende iPhone zodra deze wordt vrijgegeven, suggereert dat we elke dag naar het werk moeten rijden en dat het ontbijt uit individueel verpakte pakketten moet komen voor een druk leven onderweg.

De gemiddelde Amerikaan genereert ongeveer 4,3 pond afval per dag, wat zich vertaalt in een verbazingwekkend totaal van 230 miljoen pond afval dat elk jaar in de VS wordt weggegooid (bron). We rijden gemiddeld 13.500 mijl per jaar, ongeveer 37 mijl per dag, produceren broeikasgassen en luchtvervuiling op elke rit (bron). Wereldwijd hebben we 9.5MM + Taylor Swift 1989 CD's gekocht. Het feit dat we zoveel afval en luchtvervuiling produceren, kan niet worden genegeerd; de impact die onze beslissingen en acties op de aarde maken, kan niet worden genegeerd.

Het voelt als een steeds gruwelijkere situatie en dat is het ook; en het is moeilijk om te weten wat te doen om een ??verschil of impact te maken. Maar zelfs kleine veranderingen, zoals die hieronder worden beschreven, kunnen een aanzienlijke impact hebben - op de korte en lange termijn. Vooral als we allemaal trail-zussen hebben die een gemoedstoestand hebben!

Breng je eigen koffiemok. Ik ben een fan van iemand anders die mijn koffie zet, maar ik realiseerde me dat het kopen van een kopje koffie een papieren beker, papieren hoes, plastic deksel en plastic ‘splash stick’ betekende. Nadat mijn koffie op was, werden deze in het afval gegooid en gerecycled. Zo verspillend! Nu neem ik een reiskoffiemok mee als ik naar een coffeeshop ga en, nadat ik klaar ben, een eenvoudige spoeling met water in de gootsteen en mijn kopje is klaar voor de koffie van morgen - en behalve het spoelwater, nee verspilling. (Toegevoegde bonus: je eigen kopje meenemen levert je meestal een korting op koffie op.)
Spring op een fiets of deel een auto. We leven in een must-have-Nike Air Zoom Pegasus 31 Dames a-car samenleving, maar een rit omruilen voor een fietstocht - of een rit delen met een vriend - betekent minder auto's op de weg, minder kilometers op je auto, minder gegenereerde luchtvervuiling. Zelfs als je niet in staat bent om fietsen je primaire vervoersmiddel te maken, wed ik dat er plaatsen binnen een straal van 3-5 mijl zijn die fietsbaar zijn (3 mijl is ~ 15-20 minuten fietsen). Maak uzelf vertrouwd met de fietspaden in uw stad, vertrek wat eerder en haal wat frisse lucht en train de volgende keer dat u in de buurt komt. (Toegevoegde bonus: veel mensen houden je in de 'badass'-status wanneer je ergens op een fiets versus auto verschijnt. Bereid je voor om je een baas te voelen.)
Schakel een versnellingswissel in. In plaats van elk seizoen de nieuwe uitrusting van het merk spankin te zoeken, kunt u overwegen om Nike Cortez Herren voorzichtig gebruikte uitrusting van een vriend of een georganiseerde uitrusting te kopen. Je bespaart dat jasje tegen de prullenbak en houdt tegelijkertijd een paar extra dollars in je zak. Bovendien betekent aankopen in een ruilmiddel minder verpakkingsafval en minder transport van het product per vliegtuig of vrachtwagen om u te bereiken. (Toegevoegd bonus: vintage stijlen zijn terug, schat!)
Ga één dag per week vleesloos. Het verminderen van de hoeveelheid vlees die je elke week eet, kan het waterverbruik minimaliseren, broeikasgassen verminderen en de afhankelijkheid van brandstof verminderen. Het water en de brandstof die nodig is om 1 pond rundergehakt te produceren, is aanzienlijk meer dan nodig is om 1 pond groenten te produceren, dus minder vlees kopen betekent dat er meer water beschikbaar is in ons steeds meer Nike Air Max 2017 Mujer droogtegevoelige land. (bron) (Toegevoegde bonus: meer groenten in uw dieet opnemen is altijd een overwinning.)
Deze tips zijn een aanbevolen uitgangspunt om onze algehele impact op het milieu te helpen verminderen, maar vormen zeker geen uitputtende lijst. En soms vergeet je je reiskoffiemok of moet je een gloednieuwe skibroek kopen - en dat is prima! Dit is geen alles of niets systeem; zelfs de kleinste aanpassingen in de loop van de tijd kunnen na verloop van tijd een aanzienlijk effect hebben, twijfel er dus niet aan dat uw acties het verschil maken. 右键点击切换位置
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.