Battlefront Reloaded Homepage
Forum Home Forum Home > General Information > Field Rules
  New Posts New Posts RSS Feed - passage qui semblaient
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

passage qui semblaient

Post Reply Post Reply
Author
Senior Member
Senior Member

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Banning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: passage qui semblaient
    Posted: 10 Oct 2019 at 3:04am
De tempels wachtten en ik stond te popelen om mijn eerste glimp op te vangen, maar bedacht om niet te snel te trappen en de fiets van streek te brengen. Minder dan een mijl verderop sloeg ik een hoek om en daar was Nike Air Max 97 Womens het, Angkor Wat. Ik had het op zoveel foto's gezien dat het voelde alsof ik in een filmset fietste. Het was ook groot - zo groot dat het nog een paar minuten fietsen kostte naast het kijken naar mijn recht om naar de tempel te staren en proberen niet tegen een Nike Air Zoom Pegasus 31 Mujer tuktuk aan te botsen voordat ik bij de vooringang was.

Ik parkeerde mijn fiets en kocht twee blikjes cola in ruil waarvoor de verkoper beloofde de fiets in de gaten te houden tot mijn terugkeer. Ik gooide het ene blik in de mand van de fiets en dronk het andere. Het was vroeg maar de dag was al heet en plakkerig en zonder het zachte briesje van fietsen om me te koelen begon ik veel te zweten.

Ik bracht een paar uur door rond de tempel, zat in de schaduw en staarde naar de gebeeldhouwde steen en klom naar de top ervan en keek uit over de bomen naar de andere tempels. Er Nike Air Max Command Herren waren er veel en mijn fiets zou me ze allemaal een voor een bezorgen. Ik fietste rond Angkor Thom, Preah Khan, Chau Say Tevoda, Ta Keo en Ta Phrom. Ik fietste links en rechts, afhankelijk van welke weg er minder druk uitzag en ik vermeed de drukte. Ik fietste langzaam, ik stopte waar ik wilde en ik nam de zon onder als mijn teken om naar huis te gaan - mijn fiets was niet uitgerust met lichten.

Op de terugweg naar Siem Reap raakte ik verdwaald. Angstig dat het donker begon te worden, voegde ik me bij enkele passerende Australi?rs die leken te weten waar ze heen gingen. Ik heb hard gefietst om te proberen ze bij te houden en dan, clunk. De fiets had gelijk gehad om me te vertragen en de bezienswaardigheden in me op te nemen, maar nu moest hij naar me luisteren en opschieten.

Eerste dingen eerst: ik heb PiYo nog nooit gedaan en ik www.hamsterylittlebillys.nl ben waarschijnlijk de minst flexibele persoon in het universum. Maar ik wilde het allemaal proberen. Ik volg Chalene op sociale sinds ik me kan herinneren, dus ik was opgewonden om te kunnen trainen met haar. Ik probeerde de klas zo goed mogelijk te volgen en mijn excuses aan iedereen achter me die door mijn 'co?rdinatie' werd afgeworpen, maar het was een leuke ervaring en ik denk dat iedereen in de klas ervan heeft genoten. Aan het einde van de les na een waterpauze wil ik in de buurt van het podium en pakte ik deze coole selfie hieronder - Chalene zag me het doen en speelde mee in een pose samen met mij. De klas genoot ervan. Daarna namen we een groepsfoto en velen van ons hingen rond en maakten van de gelegenheid gebruik om samen een paar zweterige foto's te maken.

Natuurlijk, terwijl dit allemaal gaande was, was er beneden Nike Air Max 97 Femme beneden een ENORME expo aan de gang. BlogFest was onderdeel van een groter fitnesscongres met IDEA World. Er waren tonnen cabines en trainingszones ingericht met alle topmerken, trainers, trainingsprogramma's, voedselopties, activewear-merken, enz. Als een loper kan ik het onmiddellijk vergelijken met een race-expo, maar voeg ruimte toe om een volledige training.右键点击切换位置
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.06
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.